Friday 7 April 2017

MY BIRTHDAY : OH APRIL #throwback

Bismillahirrahmannirrahim.
Assalamualaikum w.r.t kawan-kawan semua..


Bulan April, bulan paling istimewa....disebabkan my birthday!! 03rd APRIL ...Sudah masuk 30-an!
Tahun ini adalah tahun berjimat cermat, saya nak kena banyak savings, tak lama lagi nak berhenti kerja.. Kalau boleh sebelum saya berhenti, saya nak belanja my family especially mak dan ayah, abg dan akak, kawan2 kerja yang banyak bantu saya.. Entah bila, saya akan belanja mereka semuanya...

#throwback my birthday history! 

my HUSBAND
Husband kerja pagi, pukul 6.30am sudah gerak pergi kerja..Saya bangun pukul 430am, prepare breakfast nasi goreng ayam (balance nasi ayam semalamnya)..Semangatkan! Tak adalah special sangat, biasa sahaja masak...but cooking with love ❤❤ ... 
Apabila balik kerja, husband nak celebrate birthday...Hanya nugget dan kentang goreng sahaja, air oren...Cukuplah, saya hargai usaha awak...Habis juga saya makan, rasanya macam terlalu sedap sangat apabila husband yang goreng..Mungkin tengah lapar juga...Haha..

my FAMILY
Yup...My family....Mak dan ayah terlalu banyak berbantu saya..Setiap detik pengorbanan yang mereka lakukan, saya sangat hargai...Walaupun pengorbanan mereka berdua tidak dapat dibayar dengan wang ringgit..Jangan dilupakan mak ayah, biarlah rezeki itu sedikit, tetapi diberkati oleh Allah s.w.t
Location :-
BADOK WESTERN
49, Jalan Mangga 1, Taman Kota Masai, 81700 Pasir Gudang, Johor
3pm - 12am
#Recommended
Semuanya sedap dan berbaloi!

my KAWAN KERJA
Surprise jugak..Kawan kerja wish birthday! Macam boleh tahu pula, lupa pula...FB notification..haha..
Dapat cheese cake!! Macam sedap pula, dah lama juga tak makan..Thanks kawan-kawan..


Nota saya :-
Pernah dengarkan kawan-kawan "Dalam rezeki kita, ada juga rezeki orang lain"..


3 comments:

  1. Replies
    1. terima kasih cik kumbang! salam perkenalan...

      Delete
  2. Numpang ya bossku ^^
    Bonus Welcome Untuk New Member:
    - Bagi deposit Rp.10,000 - Rp.14,999 Bonus Rp.5.000
    - Bagi deposit Rp.15,000 - Rp.24,999 Bonus Rp.10.000
    - Bagi deposit Rp.25,000 - Rp.49,999 Bonus Rp.15.000
    - Bagi deposit Rp.50,000 - Rp.99,999 Bonus Rp.20.000
    - Bagi deposit Rp.100,000 ke atas Bonus Rp.25.000
    - Bonus next deposit 5% untuk deposit Rp.50.000
    REAL PLAYER VS PLAYER !!!

    Syarat Klaim bonus yaitu menghubungi CS kami di
    WHATSAPP : +855966139323
    BBM : KENARI00
    LIVE CHAT : KENARIPOKER . COM
    ALTERNATIVE LINK : KENARIPOKER . COM
    HANYA DI KENARI POKER BANYAK BONUSNYA BOSSKU

    ReplyDelete